Monday, 2 April 2012

Kawad Oh Kawad !

Assalam !! Hello this Glodib ! Is you okay?? Is you?? Good cuz i want to know :3


Pergghh ! Start dr dua minggu lepas, sampailah ke harini (2 april 2012) aku x berhenti-henti jemur tgh panas!

Kenapa?? ade pertandingan kawad ler.. mule2 peringkat sekolah, alhamdulillah dapat no. 1.. aku masuk PBSM. bukan Persatuan Britney Spears Malaysia yee, tp Persatuan Bulan Sabit Meroon. xD haha gurau2. Merah !

Hurm... mmg x sangka sgt aku boleh dpt no 1 aritu. Mne x nyee. last berkawad waktu aku form1 masuk KRS.
Tp sekarang aku dh murtad dgn KRS masuk PBSM ! wahaha!! boleh pulakk kann..  tetiba rase pulak nk try berkawad balik.. urmm.. agak kekok sikit laa. dh la first time masuk PBSM. form 4 plak tu ! haha x_x

tp alhamdulillah . dgn berkat usaha aku dgn kengkawan yg lain. dpt la no 1 ! mmg x sangke n happy gila vavi hari ittew. haha !

Bila dh menang ape lagi ! kalau boleh satu sekolah nk posing ! HAHAHA






jangan terkejut ! kereta cikgu2 pun jadi !! haha !

Kereta Tch FY.
Kereta Tch Katesss
kereta Principal ! 1111
kereta pk1, tn haji !
TEAM !
With Principal , Datin Nor Azizah ! Peace Yaw !
Our PK1, Tn Haji Azuar !
With PBSM Teacher, Tch FY n Cikgu Helmi
My Partner, Baha 
Me n Captain Iman <3
Adib , Baha n Amerul 

Keesokannya pulak. Cikgu panggil balik aku n several kawan2 aku masuk kawad peringkat zon.. mulanya aku mcm x nak sbb dh penat n x nak bertindih jadual dgn nasyid.

Tp bila ingatkan markah koko tu yg aku nk masuk tu. haha ! Tamak haloba sgt monyet ni !

Kitorg cuma ada 4 hari utk sampai tarikh pertandingan peringkat zon, cikgu amik sikit2 budak KRS, Pengakap, PBSM, Kadet Polis bergabung bawak satu team PENGAKAP. so sarung pengakap la aku ni ! HOHO.. dh lame x pakai since aku drjah 6, sekarang aku pakai balik baju pengakap ni...

So, 2 hari berlatih basic, 2 hari berlatih sekali dgn formasi.. mmg memenatkan ! sbb non-stop x de cuti ! dr pagi sampai ke petang.. fuuhh ! habis muka aku jadi mutusamii mariii !! xD

Kesimpulannye, skola kitorg menang tmpt KEDUA.. Mmg target aku laa..sbb kalau ketiga mcm loser sgt , kalau pertama malas nk pergi peringkat negeri sbb nasyid dh nak dekat.. hoho ! Alhamdulillah :)

so, apa lagi ! POSE TIME !! HAHA




Kawan lama tetiba muncul ! Pipah ! rindu kao !


Ok tu je tok arini.. tggu entry lain kali plak yee.. aku nk pegi jumpe tok degawan nk betulkan susuk aku yg dh terkeluar ni. itam muka. haha xD bubyee..


2 comments:

  1. wahh. tahniahh.
    meh follow blog akk ek
    herlifeportrayal.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete